Často kladené otázky
Registrace
Kdo může využívat služby?
Služby carsharingu Anytime mohou využívat osoby starší 18 let s platným řidičským průkazem.
Akceptujeme řidičská oprávnění vydaná členskými státy Evropské unie (EU) – Belgie, Bulharsko, Chorvatsko, Česká republika, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Rakousko, Řecko, Kyperská republika, Německo, Maďarsko, Irsko, Itálie, Lotyšsko, Litva, Lucembursko, Malta, Nizozemí, Polsko, Portugalsko, Rumunsko, Slovensko, Slovinsko, Španělsko, Švédsko a Velká Británie nebo státy Evropského hospodářského prostoru (EHP) – Island, Liechtenstein, Norsko a dále USA, Kanady, Švýcarska, Andorry, Ruska, Běloruska a Kazachstánu.
Řidičské průkazy vydané jinými zeměmi smí být použity pouze po dobu 6 měsíců od data vstupu na území EU. Současně s řidičským průkazem je nutno předložit úředně ověřený překlad dokladu do českého jazyka, popř. mezinárodní řidičský průkaz, a dále pas, doklad o pobytu na území státu EU, doklad o vstupu na území EU (palubní vstupenka, vstupní vízum, doklad o povolení k pobytu).
Mezinárodní řidičský průkaz nenahrazuje řidičský průkaz ze země původu a během pronájmu je tak nutné mít u sebe oba doklady.
Co je vlastně carsharing Anytime?
Anytime poskytuje stovky aut, které jsou k pronájmu a k dispozici po Praze a Kladně 24 hodin denně, sedm dní v týdnu.
Není požadován žádný poplatek za registraci nebo rezervaci vozidla!
Můžete uskutečnit jízdy v Povolené zóně Anytime, kterým je území České republiky. V zahraničí to jsou vybrané oblasti Německa, Polska a Slovenska. Hranice Povolené zóny je vyznačena v mobilní aplikaci.
Nemáte starosti s poplatky za pozdní vracení vozu. Platíte vždy jen za dobu, kdy vozidlo užíváte a naše ceny za minutu a cenové balíčky zahrnují v sobě cenu paliva, pojištění, mytí, údržba a dálniční známka.
Hranice Povolené zóny si můžete ověřit v mapách mobilní aplikace Anytime Carsharing CZ (červeně změna na zeleně v zařízeních IOS, modře změna na Fialově v zařízeních Android). To znamená, že vozidlo můžete používat, jak dlouho chcete, jen je musíte vrátit a jízdu ukončit tzv. Domácí zóně, která je vyznačena v mobilní aplikaci.
Jak se můžu zaregistrovat?
Před zahájením využívání služby je potřeba se registrovat přes mobilní aplikaci Anytime Carsharing CZ. K registraci je potřeba těchto údajů:
- jméno a příjmení
- číslo vašeho mobilního telefonu
- e-mailová adresa
Je rovněž potřeba zaslat foto některých dokumentů a vyfotit se (udělat selfie):
- průkaz totožnosti z obou stran
- řidičský průkaz z obou stran
- selfie spolu s občanským průkazem
Ujistěte se prosím, že všechny přiložené dokumenty a selfie byly kvalitní, bez odrazů blesku apod. Na selfie s průkazem totožnosti by měly být patrné tyto údaje:
- jméno, příjmení, datum narození
- číslo průkazu totožnosti
Proč nemohu odeslat fotografie z telefonu a musím je fotit přes aplikaci?
Aby nedocházelo k zneužití osobních údajů jiných osob, doklady smí být vyfoceny pouze prostřednictvím mobilní aplikace Anytime Carsharing CZ.
Jak získám ověřovací kód?
Když se přihlásíte do aplikace Anytime, budete požádáni o zadání Vašeho telefonního čísla. Na Vaše mobilní číslo bude odeslána jedinečná kombinace znaků ve formě SMS.
Jak dlouho trvá ověření odeslaných dokladů?
Pokud je vše v pořádku, dokumenty se ověřují obvykle do 15 minut. O výsledků ověření Vás budeme informovat zasláním sms a emailu. Pokud bude Vaše aktivace trvat déle, prosím, kontaktujte nás přes email info@anytimecar.cz.
Jak mohu zaplatit?
Můžete platit prostřednictvím Vaší platební karty (Mastercard nebo Visa), kterou připojíte k Vašemu uživatelskému účtu v mobilní aplikaci Anytime Carsharing CZ ve složce „Platební karty“ hned, jak se přihlásíte.
Při zadávání údajů o Vaší platební kartě zadejte, prosím, Vaše jméno a příjmení tak, jak jsou uvedeny na kartě, dobu platnosti a CVC kód. Můžete zadat více platebních karet. Prosím pamatujte, že nastavení Vaší karty musí umožňovat platby přes Internet a musí mít kladný zůstatek ve výši alespoň 5 korun.
Kde se mohu seznámit se Všeobecnými obchodními podmínkami?
Všeobecné obchodní podmínky najdete zde.
Co zahrnuje členství?
- Paušální poplatek se neplatí.
- Registrace v Anytime je zcela zdarma.
- Platíte pouze za každou minutu, kdy užíváte vozidlo. Jakékoliv další poplatky nejsou.
- Ve službě je zahrnuto: 24/7 asistenční služba, dálniční známka, pojištění, palivo, mytí auta, parkování v modrých a fialových zónách v Praze zdarma.
Kdy mohu začít využívat služeb?
Budete moci začít pronájem, jakmile od nás obdržíte email a sms s potvrzením, že registrace je dokončena. Prosím, mějte na paměti, že k ověření dokladů obvykle potřebujeme 15 minut.
Jak mohu stáhnout aplikaci?
Mobilní aplikaci Anytime carsharing CZ pro zařízení IOS si můžete stáhnout na Appstore a pro zařízení Android na Google Play.
O autech
Jaká vozidla se používají v Anytime?
V Praze poskytujeme k pronájmu vozidla Toyota Yaris, Toyota Corolla Hatchback a Combi, Toyota C-HR, Toyota Aygo X a Toyota BZ4X. Všechny modely mají automatickou převodovku a kromě Toyoty Aygo jsou s hybridním pohonem. Z nabídky skútrů máme k dispozici Yuki Matrix a Yuki Via.
Jsou vozidla pojištěná?
Ano. Všechna vozidla jsou pojištěna povinným ručením. Poplatky za povinné ručení jsou již zahrnuty v našich cenách.
Jaká je výše odpovědnosti za škodu v případě toho způsobení nehody?
Výše odpovědnosti se liší podle typu vozidla:
Toyota Yaris, Aygo X – Odpovědnost v případě silniční nehody až do 19 999 Kč.
Toyota Corolla – Odpovědnost v případě silniční nehody až do 29 999 Kč.
Toyota C-HR – Odpovědnost v případě silniční nehody až do 39 999 Kč.
Toyota BZ4X – Odpovědnost v případě silniční nehody až do 49 999 Kč.
Skútry Yuki – Odpovědnost v případě silniční nehody až do 9 999 Kč.
Jsou ve vozidlech podsedáky nebo dětské autosedačky?
Podsedáky nebo dětské autosedačky, bohužel, nepatří do výbavy našich vozidel. Tyto ale můžete sami umístit do Vámi vybraného auta.
Jaké zařízení je součástí vozidel?
Všechna naše auta jsou vybavena následujícím zařízením: Automatická převodovka, parkovací kamera, start-stop systém, klimatizace, rádio, přední airbagy, a ABS. Některá auta mají k dispozici i Bluetooth.
Mohu nabíjet svůj telefon v autě?
Naše vozidla jsou vybavena USB konektorem. Máte-li s sebou USB kabel, můžete nabíjet svůj mobil.
Mohu auto zarezervovat?
Ano. Auto si vyhledáte a rezervujete přímo v mobilní aplikaci Anytime Carsharing CZ. Máte pak 20 minut zdarma, abyste se k vozidlu dostali. Můžete rezervovat jedno vozidlo.
Mohu zrušit rezervaci?
Ano. Můžete zrušit Vaši rezervaci bez poplatku. V případě zrušení rezervace budou následující Rezervace podané v průběhu 24 hodin zpoplatněny sazbou v režimu Čekání.
Musím si prohlédnout auto před zahájením pronájmu?
Prosíme Vás, abyste si pozorně prohlédli vozidlo před zahájením pronájmu. K vyloučení odpovědnosti, všechna poškození musí být nahlášena před zahájením jízdy. Pokud je vozidlo poškozeno nebo je znečištěné, je potřeba si vůz vyfotit přes aplikaci. Pokud je vozidlo poškozeno značně, je lepší zavolat na 253 253 007. Pokud je prázdná pneumatika, prosíme o nahlášení prázdných pneu na telefonní číslo 253 253 007 a my Vám pomůžeme s vyhledáním nejbližšího dostupného vozu. Prosím, nikdy nejeďte s prázdnou nebo podhuštěnou pneumatikou z důvodu odpovědnosti za škodu.
Jsou vozidla vybavená na zimu?
Vozidla Anytime jsou vybavena zimními pneumatikami během zimního období, a dále škrabkou na led, a dokonce i zahřívanými sedadly! Takže jste vždy připraveni užít si Vaši cestu i v zimě.
O skútrech
Jak nastartuji skútr?
- Ujistěte se, že boční stojan je sklopený.
- Zkontrolujte, že posuvné tlačítko je v poloze, kdy obrázek není přeškrtnutý
- Současně stiskněte brzdu a tlačítko s obrázkem blesku.
Kde najdu helmu?
Model Via:
- Helmy jsou umístěny ve speciálním boxu.
- Box se odemyká klíčem, který najdete v podsedadlovém prostoru.
- Tento model obsahuje dvě helmy.
- Podsedadlový prostor otevřete pomocí naší aplikace, stisknutím tlačítka „otevřít kufr“ nebo během probíhajícího pronájmu tlačítkem „sedadlo“.
Model Matrix:
- Helma je umístěna přímo v podsedadlovém prostoru.
- Tento model má jednu helmu.
Jak otevřu podsedadlový prostor?
Prostřednictvím aplikace tlačítkem „otevřít kufr“ nebo v případě probíhajícího pronájmu
„sedadlo“.
Jak natankovat?
Skútry tankujeme na OMV benzinových stanicích, úhrada probíhá tankovací kartou, která je
v podsedadlovém prostoru. Před tankováním je třeba kontaktovat naši zákaznickou podporu
na chatu v aplikaci nebo telefonu 253 253 007, kde vám odblokujeme tankovací kartu. Za
tankování obdržíte bonus na váš Anytime účet ve výši 100 bonusových bodů.
Můžeme jet ve dvou?
Ano, oba jezdci, ale musí mít helmu. V modelu Via jsou k dispozici dvě helmy, model Matrix
disponuje jednou. Pro nalezení požadovaného modelu doporučujeme použít filtr v aplikaci.
Kde se se skútrem můžu pohybovat?
V rámci celé povolené zóny, pronájem lze ukončit pouze v domácí zóně a tou je v případě
skútrů Praha. Domácí zóna je zobrazena v aplikaci. Na Skútry se nevztahuje zóna Kladno,
tam pronájem nemůže být ukončen.
Kde skútr zaparkovat?
Parkovat můžete kdekoliv na modrých a fialových zónách v souladu s dopravními předpisy.
Parkovat na chodníku se nesmí.
Můžu se skútrem na dálnici?
Ne, se skútrem vjezd na dálnici není povolen.
Můžu si půjčit skútr i když mi nebylo 18 let?
Ano, v případě, že máte potřebné řidičské oprávnění, je možné si skútr zapůjčit už v
šestnácti letech.
Máte nějaká instruktážní videa ke skútrům?
Ano, na naše video návody s jízdou na skútru se podíváte zde.
Jak používat
Změnil jsem číslo mobilního telefonu, co mám dělat?
Pro změnu telefonního čísla je potřeba, abyste napsali emailovou zprávu z emailu uvedeného v uživatelském účtu na info@anytimecar.cz, připojili selfie se svým průkazem totožnosti a uvedli nové telefonní číslo.
Jak rezervovat/pronajmout auto?
Auto si vyhledáte a rezervujete přímo v mobilní aplikaci Anytime Carsharing CZ. Máte pak 20 minut zdarma, abyste se k vozidlu dostali. Po uplynutí 20 minut zůstane auto pro Vás stále rezervované, jen se přepne do zpoplatněného tarifu Čekání.
Než začnete pronájem, prosíme, abyste se ujistili, že máte dostatek prostředků na Vaší platební kartě ve výši, která bude odpovídat délce Vaší cesty. Pokud není na Vaší kartě dostatek prostředků, můžete vozidlo rezervovat a prostředky mezitím doplnit na Váš účet.
Můžete rezervovat jedno vozidlo. Rezervaci 20 minut zdarma můžete využít bez omezení před každou jízdou.
Jen v případě zrušení rezervace budou následující Rezervace podané v průběhu 24 hodin zpoplatněny sazbou v režimu Čekání.
Kde jsou klíče?
K otevření auta a zahájení pronájmu nepotřebujete klíče – auto otevřete pomocí mobilní aplikace Anytime Carsharing CZ.
K nastartování auta je potřeba auto převzít stisknutím tlačítka „Pronajmout“ v mobilní aplikaci Anytime Carsharing CZ a pak vozidlo nastartovat tlačítkem Start/Stop.
Kam mohu jet?
Můžete se pohybovat po celé Povolené zóně (území ČR + vybrané části Německa, Polska a Slovenska)
Hranice Povolené zóny si můžete ověřit v mapách mobilní aplikace Anytime Carsharing CZ.
Mohu jet do jiného města?
Ano. Můžete cestovat i do jiného města, můžete tam zaparkovat a přepnout auto do režimu Čekání.
Nicméně, Vaše cesta musí vždy začít a skončit v Domácí zóně.
K cestám do zahraničí vozidlo smíte použít pouze v rámci Povolené zóny, tedy k cestám do vybraných částí Německa, Polska a Slovenska. Hranice Povolené zóny si můžete otevřít v mapách mobilní aplikace Anytime Carsharing CZ.
Doporučujeme Vám ověřit si Vaší domácí zónu v mobilní aplikaci Anytime Carsharing CZ.
Mohu jet do zahraničí?
Cesty do zahraničí jsou v současné době povolené pouze do vybraných částí Německa, Polska a Slovenska. Hranice Povolené zóny si můžete ověřit v mapách mobilní aplikace Anytime Carsharing CZ.
Co je to Domácí zóna? Mohu jezdit mimo ní?
Domácí zóna je oblast v rámci Prahy a Kladna, ve které se auta Anytime mohou pohybovat a lze zde ukončit pronájem.
Můžete cestovat i do jiného města, ovšem Vaše cesta musí vždy začít a skončit v Domácí zóně, tedy v Praze nebo na Kladně. K cestám do zahraničí smíte vozidlo použít v rámci Povolené zóny, jsou to vybrané části Německa, Polska a Slovenska. Ukončení pronájmu mimo Domácí zónu není možné. Povolené zóny si můžete ověřit v mapách mobilní aplikace Anytime Carsharing CZ.
Jak mohu ukončit pronájem?
K ukončení pronájmu je potřeba, abyste zaparkoval vozidlo v rámci Domácí zóny, v souladu s pravidly silničního provozu a na veřejně přístupném místě, které není placené nebo na tzv. modrých a fialových zónách. Zkontrolujte, prosím, že okna, dveře a víko kufru jsou zavřené, převeďte volič automatické převodovky do polohy „P“, vypněte zapalování zmáčknutím tlačítka „Stop“. Vystupte z vozidla, zavřete dveře a v mobilní aplikaci stiskněte tlačítko „Ukončit“. Anytime Vám poděkuje bliknutím předních světel. Ujistěte se, prosím, že vozidlo je uzamčené zatažením kliky.
Nemohu ukončit pronájem.
Před ukončením pronájmu je potřeba se ujistit, že:
- Jste v Domácí zóně
- Máte v mobilu přístupný Internet
- Dveře, okna a víko kufru jsou zavřené
- Volič automatické převodovky je v poloze „P“
- Motor vozidla je vypnut
Pokud se Vám nedaří ukončit pronájem, volejte, prosím na 253 253 007 nebo napište email na info@anytimecar.cz
Jak natankovat auto?
Pro Vaše pohodlí, poskytujeme předplacenou palivovou kartu do každého vozidla Anytime, tankování máte zadarmo.
Před tankováním prosím stiskněte v aplikaci tlačítko Natankovat a následujte zobrazené instrukce. Za natankování obdržíte 100 bonusů.
Nádrž otevřete pomocí páčky, která se nachází v dolní levé části vedle sedačky řidiče. Pro otevření nádrže páčku zatáhněte směrem nahoru.
Mohu s autem na dálnici?
Ano, auta Anytime mohou kdykoliv na dálnici, vozidla mají elektronickou dálniční známku.
Co mám dělat, když najdu cizí věci v autě?
Všechny ztráty a nálezy je potřeba oznámit na tel. 253 253 007.
Pokusíme se pomoci s vrácením ztracených věcí majiteli. Poprosíme Vás umístit věci do kufru nebo naopak zajistit vozidlo a přenechat vyzvednutí věci na nás.
Pokud by šlo o nebezpečnou věc, požádáme vás abyste se obrátili na Policii.
Anytime nepřebírá odpovědnost za věci zanechané v našich vozidlech. Buďte prosím ohleduplní a informujte nás o nalezených věcech, jakmile to bude možné.
Co se stane když bude vozidlo vyfoceno pro překročení rychlosti?
Bude to škoda, pokud k tomu dojde. Příslušné úřady nás v tomto případě budou pravděpodobně kontaktovat a uvedou čas a místo spáchání dopravního přestupku a budou požadovat uvedení jména řidiče.
Nám pak nezbyde jiná možnost, než předat jméno řidiče a vy pak budete muset uhradit pokutu. Pokud bychom snad museli zaplatit pokutu za Vás, budeme od Vás pak požadovat její úhradu.
Jste odpovědni za všechny přestupky a pokuty uložené nám v důsledku porušení dopravních předpisů a též např. v situaci, kdy dojde k odtahu vozidla. Informace o uložené pokutě je odeslána na Váš registrovaný email.
Jsou ještě nějaké jiné poplatky a pokuty?
Většinou jízdy skončí zcela v pořádku pro Vás a Vaše spolucestující bez jakýchkoliv dalších nákladů. Ovšem někdy se ukládají pokuty za nesprávné používání vozidla. Pokuty se ukládají k zajištění bezpečnosti a řádného fungování služby pro všechny uživatele. Informace o všech jiných platbách a pokutách můžete najít ve Všeobecných obchodního podmínkách.
Co mám dělat když byla auto odtaženo?
V případě odtahu vozidla v důsledku Vašeho porušení dopravních předpisů, bude potřeba uhradit pokutu v souladu se Všeobecnými obchodními podmínkami. Pak je potřeba abyste zavolali na tel 253 253 007, uvedli adresu odtahu a poskytli spolupráci k vyzvednutí vozidla.
Mohu v autě kouřit?
Kouření v našich autech je přísně zakázané, včetně kouření elektronických cigaret, IQOS, dýmek, a wipů.
Za porušení se ukládá pokuta ve výši 1 000 Kč a náhrada nákladů za chemické čištění interiéru v souladu se Všeobecnými obchodními podmínkami.
Mohu poskytnout svůj uživatelský účet Anytime někomu jinému?
Bohužel ne, každý uživatel má svůj účet.
Pokud víte o někom, kdo by rád využíval služeb Anytime, doporučte jim registraci a zřízení vlastního uživatelského účtu. K registraci je můžete pozvat přes mobilní aplikaci Anytime Carsharing CZ v záložce ‚Promo kód‘. Spolu s odkazem na stažení aplikace jim pošlete svůj unikátní promo kód. Pokud se zaregistrují, získají 200 bonusových bodů a jakmile uskuteční první jízdu, získáte i vy 200 bonusových bodů!
Upozorňujeme, že je striktně zakázáno přenechávat řízení jiné osobě. Předáním řízení nebo komunikačních prostředků umožňujících jízdu (tj. poskytnutí přístupu k Vašemu účtu v aplikaci Anytime Carsharing CZ) bude uložena pokuta v souladu se Všeobecnými obchodními podmínkami.
Mohu převážet zvířata?
Převoz zvířat v autě je povolen pouze za předpokladu, že je zvíře převáženo ve speciální a vhodné přepravní krabici a nedochází ke kontaktu zvířete s interiérem vozidla. Převoz velkých zvířat je zakázán. V případě zanechání srsti ve vozidle mohou být uloženy poplatky za vyčištění vozu.
Mohu převážet těžký náklad?
Převoz těžkého nákladu není povolen.
Co mám dělat při změně dokladů?
V případě změny Vašeho občanského, anebo řidičského průkazu prosím, zašlete nám nový doklad na info@anytimecar.cz
Uživatelský účet
Jak můžu vstoupit do svého uživatelského účtu?
Upravovat údaje svého uživatelského účtu, platební údaje, prohlížet poslední jízdy atd., můžete v mobilní aplikaci Anytime Carsharing CZ.
Jak můžu upravovat své osobní údaje?
K zamezení zneužití osobních dokladů a podvodů, osobní údaje nelze měnit online v mobilní aplikaci Anytime Carsharing CZ. Ke změně svých osobních údajů, prosím zašlete kopie svých změněných dokladů na email info@anytimecar.cz. Připojte kopii oddacího listu, dokladu o uzavření registrovaného partnerství, dokladu o změně příjmení atd, spolu se selfie s občanským průkazem.
Kde zjistím podrobnosti svých jízd?
Podrobnosti o posledních jízdách se zobrazí a aplikaci Anytime Carsharing CZ, v osobním profilu, pod záložkou „Mé jízdy“.
Co mám dělat při změně údajů na řidičském průkazu?
K zamezení zneužití osobních dokladů a podvodů, údaje z řidičského průkazu nelze měnit on-line. Ke změně údajů, uvedených na řidičském oprávnění prosím zašlete kopii svého změněného řidičského průkazu na email info@anytimecar.cz. Připojte kopii nového řidičského průkazu spolu se selfie s řidičským průkazem v ruce.
Parkování
Kde můžu zaparkovat auto?
S Anytime můžete parkovat v souladu s pravidly silničního provozu. Po dobu parkování přepnete auto v mobilní aplikaci Anytime Carsharing CZ do placeného režimu Čekání. Auto tak máte stále k dispozici.
Parkování v režimu Čekání je povoleno za předpokladu úhrady ceny parkovného dle dopravního značení.
Pokud si přejete ukončit pronájem, můžete tak učinit v Domácí zóně. Není povoleno ukončovat pronájem v podzemních garážích, na chodnících, v uzavřených, specializovaných parkovištích, na soukromých parkovištích, v místech, kde není dostupný signál GPS nebo k Internetu, na místech určených k parkování osob se zdravotním postižením, nákladních vozů, na placeném parkovišti, která nejsou součástí veřejné parkovací zóny, anebo za překážkami, které znemožňují pozdější pohyb vozidla. Na modré nebo fialové zóně můžete pronájem ukončit zdarma.
Můžu nechat auto na placeném parkovišti?
Pokud si přejete ukončit pronájem, můžete tak učinit v Domácí zóně. Není povoleno ukončovat pronájem v podzemních garážích, na chodnících, v uzavřených, specializovaných parkovištích, na soukromých parkovištích, v místech, kde není dostupný signál GPS nebo k Internetu, na místech určených k parkování osob se zdravotním postižením, nákladních vozů, na placeném parkovišti, která nejsou součástí veřejné parkovací zóny, anebo za překážkami, které znemožňují pozdější pohyb vozidla. Pronájem můžete ukončit také na modré nebo fialové zóně.
Můžu parkovat v obchodních centrech nebo na soukromých parkovištích?
V obchodních centrech nebo obdobných soukromých parkovacích zónách můžete parkovat pokud:
- uhradíte poplatek za parkování
- neukončíte pronájem na tamto parkovišti
- je dostupný signál GPS a Internet
- Vrátíte vozidlo na veřejnou parkovací plochu dle právních předpisů.
Můžu parkovat a neukončovat pronájem?
Pokud potřebujete auto a nechcete ukončovat pronájem, pak můžete parkovat bez ukončení pronájmu. Jednoduše uzamkněte vozidlo přes aplikaci Anytime Carsharing CZ a přepněte ho do zpoplatněného režimu Čekání. Auto vám tak zůstane k dispozici.
Jak poznám, že jsem mimo Domácí zónu?
Vždy můžete sledovat svou pozici a Domácí zónu v aplikaci Anytime.
Co se stane, když bude udělena pokuta za parkování nebo bude vůz odtažen?
Když uvidím auto na placeném parkovišti, můžu jej pronajmout a pak vrátit zpět?
Pokud uvidíte vozidlo Anytime, které je nesprávně zaparkováno (například na placeném parkovišti), prosím zavolejte na 253 253 007 a my připomeneme předchozímu uživateli naše pravidla parkování.
Úhrada
Jak lze platit za pronájem?
Platby se uskutečňuji dle vašeho tarifu.
Prostředky se automaticky strhávají z vaší platební karty, kterou jste připojili k svému uživatelem účtu v mobilní aplikaci Anytime Carsharing CZ, proto se ujistěte, zda je na vaší kartě dostatek prostředků k zahájení pronájmu.
Lze použít platební karty Visa nebo Mastercard s možností plateb na internetu.
Pro informace o používání platebních karet a souvisejících služeb nás můžete kontaktovat na 253 253 007.
V případě, že nedojde k úhradě pohledávky ve lhůtě 24 hodin, bude vám účtována smluvní pokuta ve výši 0,05% z dlužné částky za každý den prodlení v souladu se Všeobecnými obchodními podmínkami.
Jsou nějaké paušální poplatky?
Ne, žádné paušální poplatky neplatíte. Platíte pouze za uskutečněné jízdy.
Co se stane, když nedojde k úhradě?
Pokud se nepodaří zúčtovat Váši platební kartu Váš uživatelský účet bude dočasně zablokován. Pokud nedojde k úhradě pohledávky v průběhu 24 hodin, bude vám účtována smluvní pokuta ve výši 0,05% z dlužné částky za každý den prodlení v souladu se Všeobecnými obchodními podmínkami.
Můžu uhradit splatnou pohledávku jiným způsobem?
Můžete přidat další platební kartu k Vašemu uživatelskému účtu přes mobilní aplikaci Anytime Carsharing CZ.
Pokud potřebujete poradit s úhradou splatné pohledávky, kontaktujte nás na 253 253 007.
Co mám dělat pokud bude můj účet Anytime zablokován?
To znamená, že jste v prodlení s úhradou splatné pohledávky.
Nemějte obavy, Váš účet bude znovu odblokován poté, co dojde k úhradě splatné částky.
Pokud ale pohledávku neuhradíte během 24 hodin, bude vám účtována smluvní pokuta ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení až do zaplacení v souladu se Všeobecnými obchodními podmínkami.
Pokud si nevíte rady kontaktujte naši zákaznickou podporu na info@anytimecar.cz
Kdy dojde ke stržení částek z mé platební karty?
Prostředky z platební karty se automaticky strhávají při dosažení 200 Kč anebo po ukončení jízdy.
Která sazba se uplatní po ukončení denního pronájmu?
Pokud si zvolíte balíček a Vaše cesta trvá déle, bude po vypršení balíčku účtována minutová sazba dle aktuálního ceníku.
Jak můžu získat bonusy Anytime?
Bonusové body získáte snadno.
1. Pozvěte přátele
Pokud víte o někom, kdo by rád využíval služeb Anytime, pošlete mu odkaz přímo z aplikace Anytime Carsharing CZ, položka v menu „Promo kód“.
Kromě odkazu na stažení aplikace mu tak pošlete i svůj promo kód. Pozvánku s Vaším promo kódem můžete sdílet smskou, emailem, přes sociální sítě.
Pokud se Vaši přátelé zaregistrují a udělají první jízdu, získáte odměnu 200 bodů a Váš přítel obdrží dokonce 200 bonusových bodů na jeho uživatelský účet.
Počet pozvaných přátel není nijak omezen.
2. Natankujte
Když natankujete auto Anytime dle pokynů operátora Zákaznické linky získáte 100 bonusových bodů na uživatelský účet.
Jen prosím nezapomeňte před každým tankováním kontaktovat operátora na tel. 253 253 007, jinak bychom tankování za Vás nemohli uhradit a nemohli bychom Vám připsat bonusové body.
Stav svého bonusového účtu můžete sledovat v aplikaci Anytime Carsharing CZ.
Jak můžu využít bonusy Anytime?
Pokud máte na svém účtě připsány bonusy, můžete jimi platit celou částku za pronájem až do vyčerpání všech bonusů.
Nečekané události
Co mám dělat, když došlo k dopravní nehodě?
Ihned vytočte 112 a vyčkejte příjezdu Policie ČR. Rovněž, prosím zavolejte na naši zákaznickou linku 253 253 007 a informujte nás o nehodě. Číslo zákaznické linky vždy najdete v aplikaci Anytime Carsharing CZ.
Co mám dělat, pokud je prázdná pneumatika nebo se auto porouchalo?
V případě poruchy vozidla, defektu pneumatiky nebo poškození, prosím obraťte se na naši zákaznickou linku 253 253 007. Rozhodně se nepokoušejte o opravu vlastními silami bez konzultace s námi.
Kolik musím zaplatit pokud došlo k dopravní nehodě?
Co mám dělat, když mě zastaví policie?
Pokud si to příslušník policie vyžádá, ukažte Váš řidičský průkaz a doklady k vozidlu. Kopie dokladu k vozidlu je v přihrádce spolujezdce.